Accepterad jupiterskill9 | Ban överklagan [Goggle]

• Trådskapare Trådskapare jupiterskill9
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

jupiterskill9

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417291012

Ditt Hex-ID: 11000011b3da704

Vad är din discord tagg? jupiterskill9#0343

Vem var det som bannade dig? redz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp och fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fail rpade genom att stänga av bilen medans jag satt i baksätet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hoppadde in i min bil medans nån tjuvkoplade min bil och jag började stänga av bilen och dem tog nycklarna men jag stängde fortfarande av bilen och sedan va jag i support och dem tyckte de va ok för den grabben som tog bilen rdm mig men han satte sig i support igen hon snackade med någon annan staff som bannade mig dp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va mitt fel men dem första staffsen som jag va i support tyckte att jag gjorde it så stor sak som han andra som blev bannad gjorde men han satte sig i support igen och dem staffsen tyckte att jag skulle bli bannad och han unban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och nån fel aktig och nån kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat in i bilen men jag blev ju sur så jag hoppade in i bilen för dem tänkte dumpa bilen i vattnet så de va därför jag stängde av den hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka lite mer innan jag gör något asså jag älskar denna servern jag har väldigt mycke online tid så de e jobbigt att vara bannad och ska försöka att inte bli bannad igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka