Accepterad Junne | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junne

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021883989/

Vad är ditt namn i verkligheten? Junior

Vad är ditt discord namn? Junne#2781

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Josef. Han är född 1999 den andra mars. Han har ADHD, men kan även ta mycket press på en och samma gång. Hans familj dog när han var 13 år gammal i kriget, då han både i Syrien och Muhammed är det enda barnet i familjen. sedan flydde han till sverige och sedan flyttade han till malmö och nu har han flyttat till Unive City. Han har alltid gillat att hjälpa folk i nöd och han står alltid för det rätta då hans familj dog. Muhammed var ganska bra i skolan fick C i alla ämnen förutom idrott där han fick A. Nu försöker han starta upp ett bra och fläckfritt liv i Unive City. Han gillar bland annat att spela fotboll och träna. Han är oftast glad när han spelar fotboll och tränar där han finner sin ro. Muhammed är en väldigt posetiv person och är alltid respect full mot andra (snäll).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra RP och att jag kommer bidra med posetivitet, men även framföra att det är bra RP på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP, rolig RP och även att man inte behöver vinna i ett senario utan att man har roligt, jag kommer inte heller bryta mot några regler!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska va ute efter att vinna scenarion utan man ska försöka göra det roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Hörde att mina vänner spelade och att har hört mycket positiva saker om denna server, till exempel hur bra Rp:n är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka