Nekad Junne | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junne

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021883989/

Ditt Hex-ID: 11000013f470255

Vad är din discord tagg? Junne#2781

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ymiozh Anledning: ren kass rp Går ut om: 19 dagar 23 timmar 26 minuter Placerad av: akam-p

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var väldigt oseriös och dålig med min RP. vilket jag fattade direkt efter jag blev bannad och kollade tillbaka på att det var väldigt oprofessionel.l

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en annan spelare som hade slagit ner några andra med en ficklampa eller kanske en batong(du kan kolla logsen, att jag inte har slagit någon spelar då). sedan gick jag fram och fråga ifall han ville ha hjälp(vilket var jätte dumt). då han fråga vilken av kropparna ska vi dumpa, då sa jag "ta bara någon, kanske den som är närmast". men det var ganska lalligt ifall jag tänker tillbaka. sedan när vi skulle köra därifrån blev jag i alla fall bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var jättebra av staffsen eller admins, när jag tänker tillbaka var det väldigt oprofessionellt av mig och den andra spelaren. Jag tycker att han som bannade mig gjorde helt rätt... men jag tycker att det var en lite för lång ban. jag ångrar verkligen det jag gjorde och kommer aldrig göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. X

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig gått fram till honom! Jag tänkte egentligen bara laga min bil i den nedre parkering i torget. (Jag jobbar på Mekonomen)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen! jag har lärt mig att jag inte ska hjälpa någon som gör såna dumheter jag tror nästan att det var RDM men jag vet inte vad den andra spelare höll på med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka