Accepterad Junne | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junne

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021883989/

Ditt Hex-ID: 11000013f470255 (hex)

Vad är din discord tagg? Junne#2781

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ymiozh Anledning: ren kass rp går ut om: 17 dagar 3 timmar 52 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var väldigt oseriös i mitt rp och att jag lallade lite på ett sätt. Jag var i alla fall väldigt oprofessionellt i mitt RP!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil och min bil började bli dålig med bensin, jag vill även laga också laga och tvätta bilen. Då körde jag in i den nedre parkering planen i torget (vid garaget). sedan precis när jag skulle börja laga så ser jag en annan spelare som har slagit ner några spelar och dom alla var antagligen döda. Sedan var jag så dum och frågade ifall han ville ha hjälp att dumpa kropparna (vilket var mycket dumt). Sedan så fråga han vilken av kropparna vi skulle dumpa! då svarade jag "ta bara någon, kanske den som är närmast." Sedan väntade jag ca 30 sekunder innan han lät dom kropparna vara kvar. Efter det hoppa han in och sedan precis innan vi körde ut ur garaget så blev jag bannad. Efter jag blev bannad förstod jag hur dåligt och oprofessionellt mitt RP var. (men jag har inte slagit någon då...du kan kolla logsen)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var icke en felaktig ban... eftersom mitt RP var väldigt dåligt! Jag tycker personalen gjorde helt rätt när dom bannade mig...eftersom att jag gjorde helt fel. Vilket jag förstod när jag kollade tillbaka på det jag RP:ade på! Men jag skriver denna överklagan för att jag tycker att ban-tiden var för lång! Det är också förståeligt... jag har aldrig varit personal på någon FiveM server! Så jag kan inte det med hur länge ban-tid man får för dumheter. Men personalen gjorde helt rätt!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. X

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gjort på två olika sätt antigen att jag bara skulle fixat min bil och sedan kört därifrån och inte lagt mig i! Men jag skulle också kunnat se det och RP:a på att jag försöker stoppa honom från att göra dessa saker! Jag tror till och med att det han gjorde var RDM. Men jag har ingen aning för att jag var inte där när allt startade!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta är min första ban som sagt! Jag kommer aldrig gör om detta eller bryta mot några regler eller andra saker som går i mot detta server...nu ska jag vara mer uppmärksam när det börjar bli för oprofessionellt och dåligt RP. Men jag har verkligen lärt mig att man inte ska göra något som är för oseriöst!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka