Nekad Junne | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junne

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Junior

Vad heter du på discord? Junne#2781

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle säga att jag är ganska aktiv, ca 2-4 timmar per dag. Om jag inte pluggar då jag kan vara borta någon dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu i har jag varit i dc sedan 13 september 2022, men jag lämnade Unive i någon månad. men egentligen började sommaren 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1073911546624868443/1076655270647832576/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är lite som en helper. fast att en SV/servervakt letar inte efter problem utan att problemen kommer till servervakten.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill gärna kunna hjälpa till och kunna städa upp gatorna när det står bilar som ryker mitt i vägen. men även ifall man ser någon som lallar runt så att man kan kicka dom. då det blir jobbigt när man säger till att dom ska hoppa ut ur sin bil. men dom hoppar inte ut. Jag vill helst inte använda banna någon men i värsta fall och att jag vill kunna hjälpa till när någon kommer in och rdm:ar så kan man kicka dom som rdm:ade och kunna ressa dom som dog.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är då man använder SV/server vakt som inte ska. med det jag menar så att man ressar någon eller sig själv i ett scenario. detta kan förekomma ibland annat skottlossningar då man använder toggleID och man kan se vart alla är. men även att man ressar någon som egentligen inte behöver ress.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka