Accepterad Junioren100 | Medlem ansökning [karim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren100

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Mikeyfrmda9

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mike gz han är uppväskt i gambia han hade en tufft uppväskt i gambia det fanns inga pengar och mikes mamma va tvungen att skicka sina söner till svergie för ett bättre liv mike och hans bror bodde i samma familje hem och mike brorsa började tidigt med kriminallitet och började beckna och göra fler saker mike såg hur hans bror började känna mycke pengar och ville också känna pengar så mike börjde lite med han sno moppar cycklar för att känna pengar mikes bror dog under en skottlossning och det tog hårt på mike så han bestämde sig att börja med tyngre grejer han och hans vänner började beckna för att köpa vapen och ta hämnd på dom som sjköt hans bror. Mike döda den personen som döda hans brorsa och åkte in men nu är han ute och ska fortsätta med samma livsstil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga scenarion och social rp. Och roliga scenarion för båda parterna. Och så kan jag bidra men nya ideer till servern och saker man borde ändra på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha roligt under scenariot inte bara en själv så båda har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Suntförnuft är när man gör saker som man inte kan göra irl tex som att köra med en bill i 500 sen krasha sen fortsätta köra utan att rpa på sina skador. Sen finns de powergaming när man inte rpar på sina skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka