Nekad Junioren100 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren100

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hmkt-ppgg

Ditt Hex-ID: 1100001587daa44

Vad är din discord tagg? Junioren00#2154

Vem var det som bannade dig? Indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2154.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spawnade in ett vapen vilket var skämmigt av mig att göra och dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ute en helt vanlig dag sen kom hem o skulle spela med grabbarna sen så vart de en wipe o jag va desperat över ett vapen sen så ville jag ha ett Oxh försökte få tag i ett hela dagen men de gick inye så bra sen så sa min vän att man kunde spawna in o det kändes fel men jag gjorde det ändå vilket var skit dumt av mig sen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va ingen felaktigt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på servern tidigare och vissa av dom bansen har jag behövt väntat ut och jag hsr lärt mig av dom bansen och dem har inte upprepats. Och jag har jag tycker att jag har gjort ett bra jobb med att hållit mig borta för att göra om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag hade fått chansen att gå tillbaka i tiden hade jag inte gjort de. Och innan jag ens gjorde de så kände jag att de va fel men eftersom att jag va dum så gjorde jag det ändå och just nu känner jag mig ganska dum Oxh skäms över att jag sitter o skriver en sån här ban överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig ganska mycket över denna ban jag har varit bannad nu i 5 månader och känner att jag har lärt mig jätte mycket av denna ban och den kommer inhe upprepas igen. Sen så har jag saknat att spela på den här fantastiska servern och jag vill bli bättre på rpa för de finns inhe många svenska servar just som denna på unive finns det många personer det finns mycket man kan göra och man kan rpa med så mycket. Om jag nu skulle komma tillbaka så ska jag hålla mig borta från att göra regelbrott och fokusera på att göra en bra rp och att dela med mig av en bra rp nivå på serven. Har tänkt ganska länge med att vilja bli polis på servern och göra stora Oxh roliga secanrion vilket jag inhe fick chansen att göra när jag inye vart bannad för under den tiden va inye min rp nivå så bra och de nått jag vill ändra på jag va kriminell ganska länge o de va de ända jag va men nu vill jag testa på o va polis och jag är redo för nya utmaningar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka