Nekad Junioren100 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren100

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hmkt-ppgg

Ditt Hex-ID: 1100001587daa44

Vad är din discord tagg? Junioren00#2154

Vem var det som bannade dig? ac från servern sen indiantechsupport från dcn.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag ville testa att spawna in en glock och vilket var ett stort misstag ifrån mig och ångrar att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ute sen kom jag hem och gick in på datan klockan va 2 kanske nått sånt sedan så hade folk blivit bannad av exakt samma sak sen så ville jag testa för en dum anledning sen så vart jag bannad. Och nu i efterhand så ångar jag att jag försökte spawna in en glock och det var onödigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och får stå för det fel jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad på servern tidigare som lall och powergaming osv men dom regelbrotten har jag inte gjort om för jag har inte gillat att bli bannad och har undvikt att göra regelbrott så mycket jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att försöka spawna in en glock och egentligen ville jag bara testa och se om det funka och det gjorde det inte och det var ett stort fel av mig. Men om jag kunde backa tillbaka till den tidpunkten så hade jag bara låta det vara och spela som vanligt och köpa vapen som man ska göra och fortsattit att rpa och ha roligt på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer inte detta misstag ske igen och det kommer inte ske igen att jag sitter här och skriver en p ban överklagan. Och så kommer jag rpa som vanligt och utveckla min rp och köra som vanliga spelare och ha roligt på servern och så kommer jag bevisa för staffsen att jag kan rpa och att jag är en bra rp spelare och ingen problemspelare. Och varför jag är så säker på att detta inte kommer ske igen är för att jag inte vill sitta och skriva en p ban överklagning för ett stort misstag som man inte ska göra. Senså vill jag kunna spela på servern för att man kan göra ganska mycket på servern och träffa nya människor och ha roligt när man rpar och så är det mycket man kan göra som att va polis eller va kriminell och ha roligt med andra och sina vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Sätter på Eskalation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka