Inaktuell Junioren100 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren100

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Ditt discordnamn: Junioren00#2154

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2005

Varför ska just du bli staff? Vrf just jag ska bli antagen till staff teamet är för jag har goda kunskaper inom staff yrket då jag har vart de förut samt ma och kan alla commandon och hur man jobbar effektift och snabbt. Samt har jag varit krim ansvarig innan och jobbade sten hårt. Sen också så vill jag bli staff igen för att jag vill bli högre en helper för jag tycker att rpn är lite död och vill göra nått annat en att rpa. Sen så finns det ganska mycket lall samt problmemspelare på servern som vi inte behöver på servern. Och så tycker jag att ni borde ta in mig som staff är för att jag är gangksa aktiv och kommer specca och få bort detta lallandet och dessa problem på servern och som inte kan bete sig. Sen så kommer jag sitta i support och hjälpa dom som har stött på folk som inte kan rpa och som förstör från andra som vill rpa och göra roliga scenarion med andra men vissa verkar inte vela göra sånna roliga scenarion och väljer annars att förstöra då vill jag va den som ska ge dom åtgerder och få bort dom så mycket som möjligt så vi i staff teamet kan skydda servern och göra unive som bäst utan lall och utan folk som förstör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker som inte fungerar just nu är nog att folk inte har nån soclial rp alls jag som krim just nu känner att det inte är så bra inom den sociala rpn och nästan alla som rpar som krim skottar konstant och det är inte så roligt när de bara skottas och jag vill bli staff så jag kan få bort dessa spelare som inte kan rpa socialt och skjuter konstant. Sen finns det fler saker som inte funkar utifrån krim rpn. Det finns många lallare på servern som också inte kan bete sig som förstör för andra sen finns det också poliser som bara lootar visa kriminella sedan säljer dom för irl pengar och det är fel och jag vill också få bort såna spelare som gör så hära för folk som gör så förkänner inte att vara medlem på unive enligt mig. Sen också med des lallandet på servern. Det finns ganska många lallare lite överallt på servern som förstör för spelare sen finns det ambulanser som bara ressar sina kompisar i ett aktiv skottlosning bara för att vinna ett scenario och jag har blivit utsatt för dehär och det är inte speciellt roligt och vill få bort folk som gör dehär.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och staff teamet ska lösa dessa problem genom att specca så mycket som möjligt sitta i support och hålla koll på reports och vara sten hårda med dessa spelare som inte till hör i servern. Sen snacka ihop oss så vi har en plan att få bort folk som inte kan bete sig och jobba snabbt efektift och proffsist.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? hur man jobbar professionellt så ska man inte sitta o prata i varandras mun i ett support ärande till exempel sen ska man alltid lyssna på andra människor har att säga under ett support ärande och inte bara lyssna på dig själv och inte låta den andra spelaren prata och säga hur han tycker hela scenariot gick. Som staff ska man kunna ta feedback från andra spelare som tycker att jag inte jobbar så bra om jag tex hade gjort nått fel så ska jag låta han säga att jag gjorde såhär och såhär och då ska jag inte bli arg på han som tycker att jag jobbar dåligt och ska istället försöka förbättra mig och göra rätt nästa gång.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? under vardagar så är det från 17:30 till 23:30 nästsan varje dag på helger så är det från 17:00 till 02:30 ibland så kan jag sitta uppe lite längre.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och två månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit staff 2 gånger innan och det har gått bra dom gångerna men har inte sattsat som mycke som jag ville göra men om phlilip nu skulle vilja ta in mig så kan jag lova att jag ska försöka jobba upp mig från helper till mod eller högre.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo att jobba inom vad som helts men skulle helts vilja jobba som krim eller donation jag har varit krim anv förut med vill testa på nått nytt som donation för jag har hört att det är ganska rolilgt och vill testa på det och bli bra på det och lära mig hur det går till att vara don anv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka