Nekad Junioren1 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Junioren#3794

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo och är 22 år gammal. Han växte upp i en ganska svår miljö hans mamma dog när han vart två år gammal. Efter att hans mamma dog blev hans pappa en" Alkoholist" och drack mycket alkohol. Hans pappa blev alltid mer och mer våldsam .Detta fortsatte tills hans mamma var 50 år gammal. Då bröt hans pappa hans ben Socialtjänsten tog då kontakt med mamma spappaochhantogsomhandpåettbarnhem.Pappanbegicksjälvmordtvåmånadersenare.Pappaångradedethemska sätt på vilket han hade behandlat sin son .När hans mamma ficke da på detta blev hon mycket ledsen . Mommo blev kriminell när han var15 år gammal. Ha harry mitt till människor eller agerat ensam .Han tänker gå med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Rp och tänka på vad man ska göra innan man gör nåt och kan bidra med social rp. Kan bidra med jätte bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara en ska ha roligt dom andra ska också ha det roligt!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på minna vänners stream asså på dc och så sa dom det e bra rp och sånt brätade om unive och jag sa till dom det e bra rp och sånt så sa jag jag ska börja på unive och sen så gjorde jag en ansökan så det var hur jag hittade unive att minna vänner sa att jag ska börja och att det e bra rp och kul i serven det e ej lall serve sa dom t mig jag ba okej jag gör en ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka