Nekad Junioren1 | Ban Överklagan [Olof Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475617774/

Ditt Hex-ID: 11000015a526fee

Vad är din discord tagg? skiro1111

Vem var det som bannade dig? Olof bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag Och Mina Vänner hoppa support sen så fick vi indragen sen så lämnade jag kalet osen på natten Hoppade jag support sen när jag blev dragen i support sen så snackade vi om våran krim sen när vi snackade sen så sa han nej sen jag blev arg och sa "inte för o vara dum men han här är lite cp" annars säger jag aldrig så där annars jag har respekt jag ber om urskäkt för vad jag gjorde sen var ut ok fattar att det är dålig sakt men jag ber om jätte mkt ursäkt jag ber om så mkt ursäkt det som jag sa kommer aldrig säga det fast det vare dum sakt av mig kommer asså aldrig säga det jag säger aldrig så jag ba blev arg eftersom att jag sa så annars jag sa aldrig så för jag blev jätte arg. jag har aldrig sakt så t nån men det ba kom ut från min mun jag kommer aldrig mer göra det om jag lovar asså sorry för jag sa så det var för jag blev jätte arg och sista gången jag säger så kommer asså aldrig mer i mitt liv säga så för jag blev arg eftersom att jag fick indragen sen så hoppade jag igen och råka ba kall och Jag har full respekt till olof

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi Tog Drive bye Utan att det var Dokumenterat Och Min vän Sa att Det Va Dokumenterat Den Drive Byn Sen så Skulle Vi hoppa Support Och Då så fick jag indragen krim Roll och Då Så råkade Jag säga cp till den staffen Och Jag borde inte ha kallat han Cp eftersom Det Va Jag Som överreagerde. jag blev arg eftersomm at jag fick indragen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban för att det var misstag och kalla han cp jag fattar hans sida att det var it felaktig fast på min sida tycker jag att det var fleaktig ban för det var inte meningen att jag skulle kalla han cp för jag fick indragen och blev arg och kalla han cp der var misstag ber om ursäkt så mkt som hälst för det var misstag på min sida fast på hans var det inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De Va Suntförnuft För jag och mina grabbar bråkade I piren Där Det Va Poliser Och Jag tog lärdom Av Den Där Bannen. Och Så har jag en annan ban På Powergaming Typ Nånstanns vid 2022 Då så Hade jag en bentley startech Och Så kråkade Jag i 430 och Så rpade Jag inte på mina Skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag Borde inte Lyssna På Dendär vännen igen Och inte rpa med han och Denna Gången Får jag Va mognare Och inte Kalla Staffen För Cp och jag Borde Tagit Att Jag fick Indragen Och jag Får inte bli så lätt arg Igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag Har Lärt mig efter De jag gjorde och Om jag blir unbannad så kommer jag vela Ha Bevis På att Vi Får drivebya och jag Kommer inte Hänga Med Den Vännen Igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka