Nekad Junioren00 | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Junioren00#2154

Ange ditt födelsedatum 2 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte få in en bild men 13 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En sv är som en normal spelare men skillnaden är att den ska skydda servern genom att sv banna eller kicka en sv ska inte leta efter problem den ska låta den komma till en sen ska en sv hjälpa andra spelare på serven genom att ressa om det skulle va så att nån rdmar eller vdmar utan anledning sedan ska en sv skydda servern som jag skrev med inte som en staff en sv ska underlätta staffsen arbete på ett annat sätt så de bli lättare för dom att banna folk och så är det snabbare o smidigare.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att de mycke lallare och folk som inte kan bete sig på servern och ibland kommer inte staffs så tänkte jag att jag ansöker till sv så jag kan banna sen förlänger staffs bannen. Sen vill jag bli sv för att om nån skulle rdma så kan jag ressa mig själv eller andra personer som blev utsatta för de så de inte behöver sitta i supp elle nått i 20 min. Sen också att jag känner att sv är ganska enkelt att va och så kommer jag biddra med att skydda servern och att underlätta staffsen arbete.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att använda sin makt till helt fel saker som att ressa i scenario toggleid under skott scenario för att se genom väggar och att ressa sina vänner när dom inte ska ha ress

Nekad, utveckla hela din ansökan samt mycket indragna roller förut. Visa att du kan sköta dig så får du ansöka igen om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka