Accepterad Junioren | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren..

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: De junioren🦍#2154

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag har goda kunskaper inom staff yrket och som staff kommer jag vara aktiv och hålla koll på servern och hjälpa till medlemmar. Och som staff så kommer jag inte till låta nån medlem göra nåt regelbrott utan jag kommer ta åtgärder direkt om jag ser det eller om jag får höra nåt och se klipps i support och som staff kommer jag vara aktiv som förut när jag var staff men jag kommer använda min tid som staff att arbeta och att rpa så lite som möjligt för att kunna hålla servern trygg och få bort dom som förstör. Sen så tycker jag att vara staff är ganska roligt för när jag var staff så tyckte jag att det var roligt sen när jag blev demotat så tog jag en liten paus och nu så vill jag komma tillbaka till staf teamet och jobba igen och få bort lallare ifrån servern. Om jag blir staff igen kommer jag vara jätte aktiv och kommer använda min tid till staff arbetet än rp för att hålla servern säker. Sen som staff kommer jag också vara hjälpsam i support och andra områden jag kommmer också hålla koll på andras rp och inte bara vissa jag kommer hålla koll på icke medlemmar och vanliga medlemmar och krim rpn och chefs rpn osv för att se hur dom rpar för att jag tycker att de är kul att se hur andra rpar hur dom utvecklar sin rp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara så aktiv som möjligt

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6-7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har koll på alla commandon som man bör veta och allt annat.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst vill jag pröva på nåt nytt som jag inte har jobbat med som är don och krim för vad jag har hört så ska de vara ganska roligt att jobba som och jag skulle vara redo att jobba med don och krim och andra områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka