Nekad jungert | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jungert

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/6783578465756576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? dimitri#4033

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henke och han är född 2000-03-20 han har haft en jobbig uppväxt med mycket alkohol och droger, hans föräldrar gick bort vid 10 års ålder och sedan dess har han mått väldigt dåligt och börjad röka gräs, Henke har alltid haft stort intresse för träning och är mån om sin kropp och sitt utseende. Henke går på ladd ibland och har svårt at kontrollera sig i svåra situationer, henke är en snäll person och är omtänksam men kan ta fram sin aggressiva sida om fel personer kommer och om dom är taskiga mot henkes kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag spelar mestadels på denna server och vill utvecklas inom rp och bidra med bra energi till servern, jag vill även bli det för jag är aktiv varje dag och vill att servern ska utvecklas och bli större och jag vill bli en del av det. Jag är seriös rpare och vet hur man beter sig emot andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att sedan söka in som kriminell då jag är bra på att rpa som kriminell och tycker det är det roligaste.

Hur hittade du Multistaden? Massvis med kompisar som spelar på servern och som rekomendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en ännu bättre rpare och ha kul med mina kompisar och även få nya vänner ingame och ha kul med dom. Målet är också att bli en stor kriminell boss på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat på revinge roleplay tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka