Accepterad jungert | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jungert

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/6783578465756576/

Ditt Hex-ID: 110000118f7d25b

Vad är din discord tagg? dimitri#4033

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog till en person utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av polisen vid trevors husvagn och blev förd till fängelset, När vi kom till fängelset så laddar inte mappen in för mig och jag ser ingenting, polisen tar mig in och ut ur fängleset för att mappen ska ladda in så man ser något men det gjorde den inte, efter ett tag blir jag tpad till något ställe som jag nu antar är inuti fängelset men jag ser inte några väggar personer eller något liknande, jag springer runt, hoppar och spammar för att mappen ska ladda in och efter det fic jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag blev tillsagd att jag slog någon efter jag fått min ban men det var inte meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad tidigare för jag inte värnade om mitt liv ordentligt men hädanefter sker det varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? reloggat eller liknande eller bara väntat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bara chilla lite. Vet inte hur jag ska utveckla detta mer då jag skrivit exakt vad som hände 4 gånger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka