Nekad Junestål | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junestål

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298037413

Ditt Hex-ID: 11000011421fca5 (Hex)

Vad är din discord tagg? JUNESTÅL#1127

Vem var det som bannade dig? Ben10

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev sur på en kille som hade en tjej karaktär / troll. Då personen använde en pickup och ramade in i min bil och sedan körde på en av mina vänner. Då jag gick fram till han och frågade vad fan han höll på med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren snackade med folk och hade det helt enkelt jävligt gött. Sedan skulle jag ta ut min bil då kom det en person i stor pickup och ramade in i min bil. Jag frågade vad fan håller du på med. Sedan körde han in i en av mina vänner i en addidas t shirt och jeans. Efter hoppade jag upp på hans bil och sparkade och efter det så åkte han ifrån med mig på flaket och jag ramlade av. Efter så blev jag bannad för suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inte riktigt då jag inte vet varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå fram till den personen som krockade in i min bil och sedan körde över min polare. Istället kunde jag backat därifrån och inte brytt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå fram till folk och säga vad fan håller du på med efter personen har krockat in i min bil. Jag kommer rpa det bästa jag kan efter reglen suntförnuft då det var den jag blev bannad för. Kommer också följa dom andra reglerna med.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka