Accepterad Junestål | Ban överklagan [Puh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junestål

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298037413

Ditt Hex-ID: 11000011421fca5 (Hex)

Vad är din discord tagg? Junestål#1127

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, RDM med hammare utanför Vianor

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen rdmade en vid garaget brevid vianor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och timothy ramad var inne på vianor. Vi stylade hans bil samt lackering. Men när vi kom ut stod det två stycken killar som var uppkäftiga då vi sa att dom skulle akta på sig så vi skulle kunna komma ut. Jag sa att vi stängde men då lyssna dom inte och började ramma våra bilar samt vara väldigt otrevliga. Jag åkte till garaget brevid vianor och ställde in min bil. Då kom en av killarna och körde på mig med mening då blev jag förbannad och tog upp hammaren och slog till han. Vilket jag inte skulle gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde felet. Då jag bröt mot reglerna suntförnuft och rdm med hammare utanför vianor

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det började med att jag stog på piren i min bil. Och sen kom det en kille från ingenstans och började köra på folk och andras bilar samt min bil då blev jag sur för att jag blir trött på folk som ska hålla på att rdma. Jag valde att springa fram till hans bil och ifrågasätta vad han håller på med men fick inget svar. Sen fortsatte han köra på och krocka andras bilar då valde jag att hoppa upp på hans bil och sparka. Då började han backa och sen köra fram fort så att jag ramlade av och när jag ramlade av rpade jag inte på mina skador. Ja att jag ska rpa på mina skador. Det jag kommer att göra annorlunda hädan efter är att rpa på skador och följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte slagit honom med hammaren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte använda hammaren som ett vapen och att inte slåss i onödan. Och att följa reglerna bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka