Accepterad Juneberry1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juneberry1337

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191758233/

Ditt Hex-ID: steam:110000149671599

Vad är din discord tagg? jensjavel

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatloggade under ett scenario där polisen var inblandad bara för att inte ville bli av med min pistol.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte i en bil, jag och min kompis när några kriminella närmar sig oss. Bakom oss närmade sig även en polisbil. Det vi inte visste var att vi precis hade kört mot rött, då inleder polisen ett trafikstopp på mig och min kompis. Efter att min kompis (föraren) hade byt några ord med polisen så bad dom han att kliva ut ur bilen. Eftersom att både jag och han bar på vapen så vart jag väldigt nervös. Eftersom att dom såg att han la ner vapnet i fickan efter att han klivit ut så trodde jag att det var kört. Min första tanke var bara att ta sig därirån på något sett, men eftersom att vi var nästintill omringad av både kriminella, poliser och väggar så såg jag ingen annan chans än att ta spawnmenu. Det var ett mycket dumt beslut som jag ångrar grovt nu i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt placerad. Tyckte dock att det var lite väl onödigt att dra medlemsrollen då jag fick 20 dagars ban + indragen krimroll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter att ha blivit avstängd ett flertal gånger innan så har jag en del gånger väntat ut bannen då jag tyckt att det vart en onödig sak att överklaga om. Vissa gånger har jag överklagat men fått nekade pågrund av att jag antingen skrivit en för dålig anlending eller för att det varit en ban som bara fåtts väntas ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kortfattat skulle jag bara ha gjort motsatsen till vad jag gjorde eftersom att det ledde till det det gjorde. Jag spelade enbart för min egna del i denna situation vilket var pg2 och jag ångrar mig mäkta mycket. Jag ber så mycket om ursäkt, ända jag vill är kunna spela innan skolan börjar igen och om det ska vara möjligt så kommer en 20 dagars ban inte förbättra situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka