Accepterad jumpyjumpy | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jumpyjumpy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377696158

Ditt Hex-ID: steam:110000118e17b9e

Vad är din discord tagg? JumpyMonkey#9999

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-30 225247.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hadde mask på en almän plats de man inte får ha för det bryter mot reglen suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde mask på och har ped så kan inte ta av mig din men glömde att göra /sme ingen mask så jag gick up till en polis och fråga om min telefon han hade tagit från ett tidigare gripande och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var till 100% mitt fel och för jag hadde mask på mig och man får inte ha för det är en almän plats och bryter mor sunt förnuft

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 8 gånger innan har lite svårta att komma ihåg hör att den första var mer än 2 år sen. ban 1 lall snode en bil på almän plats ban lärdom man ska inte sno billar på almän platsats 2 ooc snacka med min kompis på discord och jag prata bara på discord och han ig sin blev jag bannad lärdom var altid defad när du rpar ban 3 kom inte håg ban 4 power gaming jag rpa inte på skador lädom altid rpa på skador även om de är små 5 spawn menu abuse var med mitt gäng och vi crasha med bil så vi alla gjorde spawnmenu så vi blev bannade lärdom jag skulle inte ha gjort så skulle ringt en kompis eller taxi 6 vdm en grabb snode min kompis moppe så jag sa till han och stanna men han lyssnade inte så jag vdma han lärdon skulle vara lite mera social 7 vet inte vaddet var men roll spelade som hund på drobz live och de blev stanad av en polis och sen sa de attack och jag lyssnade på kommandot och blev bannad hör rdm tror jag 8 blev bannad av anti cheat det var bugg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjort /sm har ingen mask efter som jag har ped och jag kan inte tra av mig den

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att man ska tänka på att ta av sig masken på almän plats och att tänka på suntförnuft när jag rpar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100% :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka