Nekad Jumpy_Monkey | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jumpy_Monkey

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198377696158

Ditt Hex-ID: 110000118e17b9e (Hex)

Vad är din discord tagg? Jumpy Monkey#9999

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du hat temporärt avstasgning från unive:grov power gaming du krokade hårt och sen rpar inte ens på skador du sprang iväg. -Karimoooooo

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag krorka och jag rpa inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil utan för ett butiks rån och sen fick min bill slad och sen så krokade jag i 60 in i en liten stolpe med back sidan av min bil blev sur och börja slå på min pil för den paja och sen blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gode lite fel men en 7 dagars ban är helt oacceptabelt hör att jag krocka lätt in i en stolpe och inte använde /sme ekeer sa aj. tycker att Karimoooooo gav en lite för long ban för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första ban blev jag banad av sunt förnuft tog en server vakts bil när han var inne på ica 2h. den andra gången tror jag att det var för att jag prata lite ooc 30m. båda var för ett år sen eller 2

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? använt /sme och reagerat och inte slagit på min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska rpa lika seriöst om man är ensam som om man är med sina kompisar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka