Nekad Jumboxp13 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jumboxp13

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? jumbo56

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Dahl. Han är 21 år gammal, Henrik är 75% norsk och 25% svensk. Hans pappa är helnorsk och hans mamma är halv svensk och halv norsk. Henrik gillar att vara själv för det mesta, men om han kommer i kontakt med andra så kan han vara ganska pratglad, han kan dock vara lite blyg om han känner sig obekväm med den personer han snackar med. Henrik har ett stort intresse för bilar och hans dröm är att jobba på en lyxbilsfirma och tjäna massor av pengar så att han kan köpa en splitter ny McLaren Senna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till en bättre spelupplevelse och ha kul med andra på servern. Jag har aldrig spelat RP i just GTA men jag har spelat det i andra spel så att jag har lite kunskap om det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela så att bara man själv har kul utan så att andra ska också har en god spelupplevelse med skratt och härliga stunder.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en youtuber som visade hur man spelade roleplay. Jag hittade ett stort intresse for rp och då ville jag testa på det i Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka