Nekad Jumboxp13 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jumboxp13

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? jumbo56

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Dahlstedt. Casper gillar att vara själv för det mesta, men också kan vara lite pratglad när det kommer till konversationer. Ifall han hittar vänner så kommer han att respektera dem och bry sig. Casper är ganska självsäker, han vill fokusera på sitt liv och käna mycket pengar så att han kan köpa feta bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag vill bidra till är att jag vill få servern att bli en bättre plats (även fast den redan är det) och ha kul med andra spelare så att dem också får en bättre upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte spelar för att vinna själv. Man vill alltså inte spela så att bara du själv har kul, utan så att alla andra spelare får ha en bra spel stund.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en youtuber som visade hur man spelade roleplay. Jag hittade ett stort intresse for rp och då ville jag testa på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka