Accepterad JULtomten227 | Medlem ansökning [duden] [Daidalos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JULtomten227

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jimmy wiman

Vad är ditt discord namn? Jimmywiman22

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: isak nilsson. 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad positiv och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag var född i i en liten stad som heter stenungsund jag var lycklig och mina föräldrar var snälla och hjälpsamma, när jag växte upp så sa alltid min mamma att man ska vara snäll mot folk även fast man inte känner dom, jag lyssnade på mina föräldrar och det gick bra, när jag fyllde 18år så flyttade jag hemifrån jag skaffa jobb på burger king men min dröm var alltid att bli bil försäljare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara aktiv så ofta jag kan och göra bra rp och hjälpa folk att utveckla deras karakter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man spelar så att båda vinner så att det blir roligare för motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brytigt mot någon lag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming. vdm. rdm. fearrp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en snäll person och jag gillar att hjälpa folk som behöver som sakt jag är väldigt aktiv och gillar att rpa som irl

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka