Accepterad Jultomten1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Jultomten#2909

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Snemil Hallqvist och han är 18 år gammal. Snemil växte upp i Syrien och flyttade till Sverige med sin store syster Anna helt ensamma efter krig och blev bosatta på ett barn hem i Mölndal i Göteborg. När Snemil började bli lite äldre och lärde sig prata märktes det snabbt att han hade Ad Hd. Ad Hdn påverkade Snemil jätte mycket då det blev mycket problem redan som ung, detta relaterade till att Snemil började tjafsa och bråka hela tiden i skolan. Tillslut blev även detta så mycket för han att han till och med kunde få avstängningar från skolan. Snemil börjar bli äldre och nu börjar det till och med blandas in droger i Snemils liv. Snemil har aldrig haft någon riktig relation till någon sport som fotboll eller något sånt men han har alltid lyssnat på musik som gör han lugn. Snemil är nu 18 år och vill bli medlem i olika kriminella gäng och leva som kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna vara med på att skapa scenarion och vara med på scenarion och vara aktiv ofta och prata med folk ofta. Jag kan även hjälpa till om någon behöver hjälp med något.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man visar respekt mot andra och att man inte ska göra det tråkigt för poliserna till exempel att man inte bara dödar poliserna utan att man låter poliserna ta en om man har gjort något.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om detta.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig , lycka till

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka