Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? savage._._. eller @Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-13 160807.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev i ooc att svetlana inte funkade att ta vård vid och det fanns inte heller några sjukvårdare som rpade och då skrev jag i ooc om han kunde kolla sandy om han kan kolla där, alltså om svetlana funkar där. Det var dumt av mig men det funkade inte så då gjorde jag det, ett litet små fel ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog o min grabb hämtade mig då jag hade skickat massa prios där och sen åkte han till sjukan där det inte fanns några sjukvårdare så då tog han mig till svetlana vilket inte heller funkade så då skrev jag i ooc om han kunde ta mig till sandy o kolla om det funkade där. Irl så finns det alltid akut vård iallafall i sverige då kan man inte klicka e för att få vård o bli frisk igen o få en krycka i 50 min. Jag tror du missuppfattade grejen lite menade inte att meta på om det finns sjukvårdare i sandy syftade på om svetlana ksk funkar i svetlana i sandy, men jag förstår dig samtidigt. Jag vet att jag kan så mycket bättre och vill rpa på servern och visa att jag verkligen kan det på riktigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och skulle jag säga, sen får man självklart inte använda sig av det o det förstår jag 100%
blev bara lite irriterad då det inte fungerade men det kommer aldrig hända igen det kan jag lova!
Jag har gjort mitt misstag och vill verkligen bevisa att jag kan så mycket bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte mina tidigare banns var länge sedan. Men inget har ju hänt igen om man kolla ban historik. Senaste var en p ban har jag för mig men jag minns faktiskt som sagt inte den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skitit i det, var en så otroligt onödig sak men men. Vill bevisa att jag kan så mycket bättre, var en så liten onödig sak som jag skrev men aja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka