Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? @troik.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-13 174524.gif senaste.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig helt korrekt och jag gjorde detta riktigt dåligt och förstörde både min egen rp och andras något som jag ångrar riktigt grovt vet inte hur jag tänkte var nog väldigt trött och jag tycker jag förtjänar en ny skans här på servern då jag kan mycket bättre och jag vill bevisa det. Staffs valde att banna mig då jag fear rpa när några kom och pitta sönder mig och sket i att rpa på skador något jag blev arg över under själva scenariot men när jag väl gjorde det så ångrade jag mig extremt mycket jag fattar verkligen inte hur jag tänkte, det var så sjukt onödigt och jag vet att jag kan så mycke bättre tro mig. Detta var den enkla anledningen till att ni valde att bana mig för vilket jag även förstår till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från mitt gänghus och blev då jagad då några stod och campa och väntade på att jag skulle åka ut så jag åkte ut och så märkte jag att några var efter mig så då körde jag. (vi bor i winewood rondellen) när jag kommer utanför teqila baren så pittar dem mig så jag får black screen och dem rpar inte på skador utan hoppar istället bara ut och riktar. Jag hoppar då också ut o riktar samtidigt som dem, (dem är mycket fler) och sen så började jag skjuta och dem med vilket resultereade i denna ban + indragen krim något jag ångrar grovt och tycker jag förtjänar att komma tillbaka då jag suttit av typ hela banen nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt korrekt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men jag vet inte riktigt hur det varit för det var typ 1 halv år sedan, men det har slutat med att jag inte gjort om dem sakerna och att jag faktiskt förbättrat min rp mycket mer efter dem sakerna. Man lär sig ju liksom av sina bans och det förbättrar rp nivå jättemycket jag står för det jag gjort och vet att det är såååå fel av mig vet inte vad jag tänkte. Man kan även se detta om man kollar på min senaste bans då jag inte blivit bannad på ett ganska bra tag och detta är min första ban sen jag kom tillbaka vilket var cirka 3 veckor sedan så jag brukar ta väldigt mycket lärdom från mina bans som man då som sagt ser på bilden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha tagit upp händerna, och sedan låtit dem kidnappa mig. De är socialt och bra. Det jag även strävar efter när jag rpar är social rp så jag fattar verkligen inte hur fan jag tänkte ångrar mig som sagt JÄTTE mycket! Men avslutningsvis så skulle jag bara helt enkelt tagit upp händerna låtit dem kidnappa mig och sedan haft ett socialt rollspels scenario ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%, kommer aldrig göra om detta igen ångrar det så sjukt mycket och jag vet verkligen inte varför jag gjorde de. Men detta kommer aldrig hända igen det kan jag lova! Jag lär mig alltid alltid efter mina bans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka