Accepterad Jultomten1 | Ban Överklagan [G1ory]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? det var Glory

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 000328.pngdfhgfdthrthrthrj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag tog spawnmenu när min bil gick sönder vilket var fel av mig o det står jag för till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare var på biljakt efter en bil men då krockade han och vi rpade på skador och så vidare sedan sprang vi runt o försökte anropa i radion men ingen svarade o ville komma så då tog vi bara spawnmenu för att vi var för lata helt enkelt. Det som också hände var att det var en skottlossning och vi åkte efter den misstänkte mannen som var på plats och som vi misstänkte hade vapen på sig och sen hände allt detta vilket är mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit permanent avstängd av misstag en gång och en gång för vdm tror jag då jag körde på en onsynlig staff som var i no clip av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske fortsätt att anropa kollegorna i radion så att de kom eller bara sprungit till närmsta station. Hade där emot inte en bil i garaget heller då alla var trasiga och sönder. Men det jag kunde göra annorlunda är ju att jag bara skulle sprungit till närmaste station eller tagit ut en bil från garage vilket jag inte gjorde och det var helt fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att aldrig ta spawnmenu efter jag krockat utan istället rpa på det och kanske springa till närmaste station eller ringa till någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Senast ändrad:
Tillbaka