Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-22 225703.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför dem bannade mig och jag förstår det till 100%, jag gjorde fel och emot abusa när jag plockade droger det var så dumt att jag kan inte ens tänka vad fan jag håller på med. Det var helt oacceptabelt och kommer inte hända igen. Dom bannade mig för att jag gjorde detta regelbrottet som var korrekt av dem eftersom att dem bara gör sitt arbete och förbättrar min rp nivå. Jag vet inte varför jag gjorde det så dumt speccielt nu på lördagen då man vill spela som mest men men...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och plockade blad då jag inte hade kört och varit bortrest, så var helt fattig och skulle plocka helt enkelt. Jag skaffade mig en kontakt som jag skulle sälja till och min polare visade mig stället. Sedan började jag emot abuse plocka vilket var de dummaste jag kunde göra. Vet helt ärligt inte varför jag gjorde detta det var bara helt meningslöst. Jag har lärt mig att detta är helt o acceptabelt och det kommer absolut inte hända igen. Fick även 2 krim varningar som jag förtjänar...
jag vet att jag kan mycket bättre och vill ha en ny skans då jag kan mycket bättre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det absolut inte, jag ska ha den. Han gör bara sitt jobb vilket är helt rätt och han utvecklar min rp också som var skit nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men jag vet inte riktigt hur det varit för det var typ 1 halv år sedan, men det har slutat med att jag inte gjort om dem sakerna och att jag faktiskt förbättrat min rp mycket mer efter dem sakerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort det, vet inte vad som flög i mig. Jag var trött och tänkte inte och jag ångrar det så sjukt mycket nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100%, detta kommer aldrig någonsin hända igen det var en liten sak som var de dummaste jag gjort jag vill bara rpa och utveckla både min egens rp nivå och andras och det har inte jag bidragit med nu vilket är dumt men som jag sakt jag förtjänar det och vet att jag gjort fel och det kommer aldrig hända igen det kan jag lova! ni kan ha extra koll på mig annars detta kommer inte hända igen va skit dumt som sagt...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka