Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? @philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-11 200834.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag dupade. Detta är något jag ångrar extremt mycket nu i efterhand då detta är en extremt bra server och det finns även ingen bättre server än Unive vet inte riktigt hur fan hjärn cellerna funkade när jag gjorde det. Att vara kvar på servern "Unive" känns som ett självklart val för mig av flera anledningar. För det första uppskattar jag verkligen den gemenskap och det positiva klimat som råder här. Det är en plats där människor stöttar varandra, skapar vänskapsband och bygger ett tryggt nätverk. Denna vänliga atmosfär gör att jag känner mig välkommen och motiverad att fortsätta vara en del av servern. En annan anledning till att jag vill vara kvar på Unive är serverns välbalanserade och rättvisa system. Administratörer och moderators arbetar hårt för att skapa en ordnad och rolig upplevelse för alla medlemmar, vilket jag verkligen respekterar. Det finns tydliga regler och riktlinjer som säkerställer att alla kan ha roligt utan att behöva oroa sig för toxicitet eller andra negativa beteenden. Dessutom erbjuder Unive ett spännande utbud av aktiviteter och evenemang som jag gärna deltar i. Oavsett om det handlar om spel, tävlingar eller sociala sammankomster, finns det alltid något att göra och nya möjligheter att engagera sig och lära känna fler medlemmar. Sammanfattningsvis är Unive mer än bara en server för mig – det är en plats där jag känner mig som en del av något större. Gemenskapen, de engagerade ledarna och alla de aktiviteter som erbjuds gör att jag vill fortsätta vara en del av denna fantastiska server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så dupade jag vilket var extremt dumt FATTAR nt hur jag tänker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde HELT fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan men det har slutat med att jag inte gjort om dem sakerna och att jag faktiskt förbättrat min rp mycket mer efter dem sakerna. Man lär sig ju liksom av sina bans och det förbättrar rp nivån jättemycket jag står för det jag gjort och vet att det är såååå fel av mig vet inte vad jag tänkte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara skitit i att ta del av de mina polare gjorde och de lädde till att jag också dupade, ngt som jag ångrar så SJUUUUUUKT mycket vill bara tillbaka på servern nu igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man MÅSTE följa serverns regler, det är något sokm är extremt viktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka