Nekad Jultomten | Whitelist ansökning [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Jultomten

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jultomten1445/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? jultomten #2213

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ronny Snygg o han gillar att hålla på med bilar och skruva också kriminell med en annan kompis och håller på med droger och sånt. men han har jobbat med lagat bilar och vill fortsätta med det. han är en rätt vänlig man med egenskaper för snällhet och snygghet. han har varit ett rallyproffs innan han kraschar o bröt armen o benet så jag fick åka till sjukhus o fick rönka benet o armen. sen da så fick jag vara på sjukhuset fick jag vara där i typ 2v . sen så kunde jag inte köra rally mer så jag börjar med att bli kriminell typ runt 29år ålder sen har jag hållet på i 1 år nu men inte åkt inne i kåken än. Ronnys bakgrund som lite har varit tufft för lila Ronny du vet när han var liten så hände att Ronny bliv ner slagen så han börjar söka hjälp.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag tycker om serven o jag kommer kom med ett leende på läpparna när jag möter folk sen kommer jag bidra med bra scenario

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker att det är en bra server o jag vill forsätta

Hur många timmar har du på FiveM? 1779 timmar

Hur hittade du Multistaden? hitta den igenom en kompis som tyckte att multigstaden var bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? är 1 gång för pg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka