Nekad JULMUST2 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JULMUST2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? JULMUST2/julmust__ och på steam JULMUST/z34_lullen

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Alex Andersson som är väldigt glad och mycket energi, Han är väldigt trevlig och vill alltid det bästa med dom flesta men kan också märkas som väldig störig på grund av hans energi. I skolan var Alex väldigt bra och hade dom betygen han alltid hade drömt av, han gick ut 7an med 260 merit och var super nöjd. Men i början i 8an så började han med snus och kände sig bättre av den energin han fick av det, efter det så började han träffa lite kompisar som gjorde samma grej. Det enda med detta var att dom var lite mer "Kriminella" som han trodde och var tydligen med i en liga/gäng och detta gjorde också att han kom in i den linjen. 9 år senare är han i samma spår och ligger lite med dom kriminella men har inte gått med i något gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra o rolig rp men ändå rpa bra socialt rp. jag kommer att skapa scenarion som alla kommer att kunna va med på och som dom kommer att gilla jag kan rpa som lite allt möjligt inom whitlistade jobb så är jag kunnig inom sjukvården o polismyndigheten men jag är kunnig o vet vad som krävs inom kriminella rpn också. jag kommer att sprida glädje o ha en bra attityd mot alla spelare på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att båda måste ha en chans o klara/vinna ett scnario då man inte spelar för makt o pengar t.ex jag kanske inte åker runt med en turbo bil då om jag blir jagad av snuten så måste gom ha en chans o ta mig så jag inte ba är borta på 2 sek för bilen är för snabb

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är när nån dödar dig utan anledning, Fearrp att man inte värnar om sitt liv t,ex om man har ett vapen mot sig så kan du inte bara springa därifrån, VDM är här man använder bilen som ett vapen, Copbait är när man vill ha polisen efter dig t,ex om man åker i torget och ser en polis ska man inte åka fram och tillbaka i full fart

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner mig klar

Nekad.
Anledning:
Utveckla: "Berätta om din karaktär", "Har du någon erfarenhet inom rollspel?".
Sedan behöver du också heta samma på Discord som på Steam, så se till att fixa det!

Det vi kollar efter på din karaktär är: Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen, Framtidsplaner!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka