Accepterad Jullelito | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799078465/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? !Julle!#4407

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Karlsson och han är 25 år, han växte upp i ett tufft område med mycket skjutningar och droger mm. Ända sedan han har varit liten har han inte fått gå utanför sitt hem nästan förutom när han skulle till skolan..
När Bengts mamma en dag skulle åka och handla mat till familjen så blev hon skjuten av en man i 20 års åldern. Ända sedan dess har Bengt hållt sig inne och varit deprimerad.
Bengt har alltid varit en väldigt blyg kille och inte sagt så mycket så därför har han inga vänner. Nu har Bengt flyttat till en lägenhet i centrum av staden och han är redo att utforska nya saker. Det ända Bengt har gillat att göra sen han var liten är att spela dataspel och kolla på tv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive? Jag vill bli medelm på Unive för att jag vill vara med och påverka servern och ha tillgång till allt som man får som medlem. Jag är väldigt mogen och seriös när det kommer till att rpa. Jag har spelat på denna servern nu i en månad och känner mig redo för att göra denna ansökan eftersom jag är säker på att det är just denna fivem servern jag kommer spendera min tid på.
Jag kommer även bidra till bra rp och skapa mycket coola scener eftersom jag är seriös när det kommer till att spela på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt hög kvalite på denna server. Man kan se att det är mycket jobb bakom denna servern och det är väldigt proffesionela och bra staffs som är jätte viktigt på en sådan rp server. Denna server är väldigt seriös om man bortser från vissa människor som beter sig dåligt. Det är mycket aktiva personer på denna servern vilket betyder att man kan spela utan att det bara är en själv online.

Hur hittade du Unive? Streamers,youtubers och kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja mitt rpande till en bra nivå och få ett bra jobb som Mekonomen eller annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål jag vill uppnå på Unive är att jag ska lyckas bli Krim eller ha ett bra jobb och tjäna stora pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka