Accepterad Jullelito | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799078465

Ditt Hex-ID: 110000131ff4441

Vad är din discord tagg? Julle#7334

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: itlwim Anledning: powergaming kör upp för berg med sportbil Går ut om: 0 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Aryan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att vi var mitt i ett förhandlings scenario, vi hade en uppgift att spana lite på dem och se så att dom inte backstabade våran boss i förhandlingen. Jag hade en RS7 R och förhandlingen skedde nedanför det där berget där jag körde. Jag ville inte komma för nära så jag valde att köra på berget lite försiktigt för att spana så bra jag kunde och det gjorde jag. Sedan så såg jag 2 m5cs som kidnappade ena grabben och jag spelade lite dum och körde skumt. Jag åkte ner där förhandlingen skedde och skulle precis kolla efter våran boss och sedan vart jag skickad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spanade på en förhandling på ett berg ett litet tag eller ajg försökte. sedan åkte jag ner när jag såg 2 bilar åka sedan vart jag skickad från servern när jag kom fram där förhandlingen skedde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt bann, jag körde på berget vilket jag inte skulle ha gjort. Jag förstår mitt fel och lär mig av bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången var inte länge sedan, då blev jag bannad för slåss i fängelset. Resten kommer jag inte ihåg mend et var mycket i början av min rp. Ni kan ju kolla upp det också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spana på annat sätt, kanske springa till fots istället för att köra med RS7 på berget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte köra på berget med sportbilar utan om jag ska göra det ska jag köra med off road bilar.,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

jag antar att du inte visste om att du inte fick köra upp på berget med din sportbil, du gjorde helt enkelt ett litet misstag och jag hoppas att du har lärt dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka