Nekad Jullelito | Ansökan till Servervakt [Johanzzon, Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Julle#5171

Ange ditt födelsedatum 28 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15-21

Helger 10-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ish

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 ggr, kan nt bifoga bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla koll runtom sig när man rpar på servern. Man ska inte leta problem utan man ska bara vara som en vakt och hålla kolla och läta regelbrotten komma till sig.
Man ska bara banna och kicka om det är nodvändigt samt revva.
Man ska välkomna och hjälpa folk speciellt nya spelare. Man ska vara som en extra hand för staffsen att lita på.
En servervakt har i uppgift att helt enkelt se till så alla scenarion flyter på, dör någon av bugg så kan man revva snabbt och lätt istället för att vänta på staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa till på servern och underlätta för alla staffs och spelare sä folk inte alltid behöver skriva /report vid hjälp.
Jag har varit sv tidigare samt staff och jag tycker att jag skött mig bra så jag vill bli det igen.
Jag vill kunna vara med och bidra till servern, se till så all rp flyter på med en hög nivå. Få bort lallarns och dom som helt enkelt gör regelbrott från servern och hjälpa dom lära sig hur man håller en hög rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du använder dina perms för din och ibland andras fördel. Kan vara att du använder dina perms till att revva dig sjölv och vinna ett scenario. Det är en typ av korruption sen kan de va stt din vän gör ett stort regelbrott ich du nt bannar för hane din vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka