Nekad JulleBulle | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JulleBulle

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Julle4x/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Julle4x

Vad är din discord tagg? Memme#9084

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 19dagar 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han såg mig slå han kille två omgångar men det var han som slåg tillbaka jag försökte gå därifrån men han verkade vilja ha mer slagsmål.. Som sagt jag tar servern på riktigt allvar sånt liknade har det aldrig hänt förr ut. Jag förstår staffen till hundra 100% värför han valde avstänga mig för att det såg bara fel ut att jag slåg och två gågner och sen kommer alla och börJar skrika. Jag respekterar alla staffs jag tycker dom gör ett bra jobb som håller sten koll på vad personer gör men som sagt det kan se fel ut alla kan göra fel till och med den person som aldrig gör fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en bil med lite kompisar vi är på väg till torget för att byta bil så kommer det en kille och börjar boxas och slåss för ingen anledning jag säger det räcker men han försätter att slåss så jag ger tillbaka ett slag och säger nu räcker det så Så Säger han väldigt onödiga ord alltså ooc in game på ett taskigt Sätt så han dödar mina kompisar och så dödar han mig. Och sen en sjukvårdare kommer han förtsätter att försöka döda oss så jag dödar han och så kommer det en massa jävla folk och börja skrika. Jag förstår att staffen bannade för att det såg helt fel ut vilket det gjorde för att jag blev räddade så dödar han mig men jag gede inte första slaget tillbaka det var han det var en ny kille som inte har läst reglerna vilket det finns många som inte gör Vilket är väldigt tråkigt för nu fick man skitet för de vilket är trist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej ja för att staffen såg ju inte vad som hände innan vilket jag sa förr ut det kan se fel ut i vissa situationer vilket gjorde just i denna en avstängning var lite för hårt en kick vore bättre men. servern är hård som är rätt så bra men vissa gånger kan de gå fel. Och nej för att staffen såg ju inte vad som hände innan vilket man kan för stå det är ett hårt jobb att vara staff jag vet men det ser ut fel vissa gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slå tillbaka jag hade kallat på en staff eller/report för om jag slår tillbaka får jag lika mycket problem som han just gjorde man ska bara låta han göra sitt och gå därifrån men det var lite svårt för att han va på mig hela tiden men det jag hade kunnat göra att låta han döda mig så får jag inte en avstängning han hade fått men inte jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att aldrig aldrig slå tillbaka till folk som gör fel förutom om det är rp men just nu var det inte för om du slår tillbaka får jag lika mycket problem. aldrig slå på någon som inte fattar reglerna låta han göra sitt problem så hamnar han inte problem inte jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka