Accepterad Julle7 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle7

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Frippe1989

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Johnsson 26 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, Trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter karl Johnsson och har en bakrund från när ja va liten har ja alltid velat börja i arbets livet ja vill börja jobba på Falk men att de inte alls gått bra i skolan min mamma har varit dum när jag va mindre och behandlat både mig och min pappa dåligt ja försöker allt för att få komma och jobba hos Falk då de e min dröm och få andra lyckliga och hjälp när bilen går sönder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att andra ska ha bra RP och att jag gör så andra har bra RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade trycka T när jag körde och då råkade jag köra in i en grabb men har lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (Random Deathmatch) Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. (Vehicle Deathmatch) Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. (COMBAT LOGGING) Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka