Nekad Julle7 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle7

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199751423011/home

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Frippe1989

Vem var det som bannade dig? ydcitl

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-13 010411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt stod vid sidan av vägen sen kom aimo park och börja hålla på en ut av dom hoppar in i min bil jag kör han hoppar ut dör och hans kompis börjar kalla mig för cp mongo busunge och massa skit jag tappar det och går ut ur bilen och riktar han bryr sig inte hoppar in i hans bil åker i väg jag åker efter och pitar han och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte jag tycker inte jag gjorde något fel men han gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut och har lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte pitat han men jag tycker inte han ska åka iväg när jag riktar på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte pita folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka