Accepterad Julle10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Rosén

Vad är ditt discord namn? Bullen#2697

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Adam Persson jag är född 1996(27 år gammal). Jag föddes på unive sjukhus och har bott i unive sen jag föddes. Jag har varit intresserad av bilar sen jag var liten för att min pappa var bilmekaniker min pappa avled av en sjukdom när jag var nio år gammal min mamma kunde inte ta hand om mig själv och lämnade mig. Jag flyttade in hos min farbror och hans fru. Jag började en bilmekaniker utbildning när jag var 20 och har haft en paus efter att utbildningen blev klar men nu är det dags att ta tag i livet och flytta hemifrån och försöka uppnå min dröm som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar ofta och spelar alltid seriöst och tänker över saker innan jag gör det för att de ska bli så realistiska som möjligt. Jag kan bidra till den sociala RPn och skapa roliga scenarion och hålla min RP nivå hög.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara en part.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis i skolan som är i samma ålder som mig och han tipsade mig om unive. Så jag ville testa för att det lät kul

Godkänd efter muntlig, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka