Nekad JULLE1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JULLE1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Juliuss

Vad är ditt discord namn? vixen.20

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och han är från Sverige. Han blev upväxt i Malmö. Han jobbade på en mat affär och hans chef lärde honom väldigt mycket. Ahmed hade haft en väldigt hård barndom för att hans pappa drack väldigt mycket och hans mamma lämnade dem när Ahmed var 4 år. Ahmeds chef hette Mohammed och han var som en extra far till honom. Ahmed satt på häktet för att han hade sålt droger när han var bara 17 år. När han kom ut gick han till en pizzeria och där träffade Ahmed Mohammed. Ahmed såg nedstämd ut och då frågade Mohammed vad som hade hänt. Efter det blev dem bra vänner och Ahmed fick även jobba som en kassör och då blev han väldigt nyfiken. Mohammed frågade om han ville jobba där och då sa han ja. Men Mohammed sa att han måste bli tränad först. Då blev han tränad i 3 veckor och då fick han ett jobb där. Han tjänade 150 kr i timmen. Efter ett halvt år så blev han riktigt bra på det så han flyttade till en annan del i Sverige. Där vill han öppna en Mat affär men det är dyrt. Han åkte sedan tillbaka till Malmö för att få tips av Mohammed tillslut var han redo att öppna en mat affärer. Hans tips var att hyra en lokal och ta ett lån så att jag kan börja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer jobba mycket och hålla mig till reglerna. Jag kommer också hjälpa mina kompisar och främlingar om dem hamnar i något seriöst eller behöver hjälp med pengarna så skulle jag kunna hjälpa. Jag ska också försöka göra så andra folk har det roligt genom att säga ja till någon som vill ha skjuts.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på att få makt man ska försöka ha kul och få andra ha kul. Man ska bete sig som i riktiga livet och vara snälla mot andra och inte leka kaxig för det skulle man inte i riktiga livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, man ska inte skriva fula ord i servern, i röstkanaler så ska man inte använda Voice Changer, man ska inte hoppa in och ut kanaler för att producera och inte hoppa in i stör ej kanaler utan tillåtelse, det är inte tillåtet att ha profilbilders eller banners som är kränkande och det är inte tillåtet att ha en kränkande namn som är rasistiskt eller provocerande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många servers som Valize Roleplay, jag var Jr Mod på Valize men när jag hoppade in game så var det många lallare, dem sprang runt och rdmade och powergamade mycket, jag har varit medlem och Krim på snöstaden, sen när jag gick in game på snöstaden så var det inte det bästa Rp servern jag har kört på, många sprang runt och sköt och vdma, rdma och powergama exakt som Valize.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mycket aktiv, snäll och modig människa, jag kommer rpa mycket in game när jag har tid och jag kommer rpa som en riktig människa, inte frpa i scenarion och så vidare.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka