Nekad Oogway1234 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oogway1234

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Vetinte0655/Oogway

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Enzo Mohammed 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressiv, rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Enzo växte upp i en stökig del av staden. Han var med i småbrott, hängde med fel folk och så mycket våld. Men innerst inne ville han något annat. Efter ett tag tröttnade han på det livet. Han såg hur oskyldiga blev skadade. Enzo bestämde sig att han ville bli polis när han blev äldre. Enzo hoppas att en dag få bära polisbrickan och gör skillnad på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gärna bidra till så mycket jag kan t.ex rp. jag vill bidra med att vara aktiv och engagerad spelare som skapar bra rp för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex att du låter polisen ta dig, förlora en skottlosning. Du kan ta en förlust utan att bli arg och hoppa support.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har råkat vdma innan jag tog min konsekvenser och fick en varning. jag lärde att jag aldrig skulle göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch), FEARRP, METAGAMING, COMBAT LOGGING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka