Accepterad JULLE1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JULLE1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julle

Vad är ditt discord namn? vixen.20

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Alvarez, Sebbe är 24 år gammal och kommer ifrån Finland. Sebbe bodde i finland tills att han blev 8 år gammal sedan flyttade han till Sverige och började på ett nytt kapitel i livet. Sebbe började på en skola i Västerås, tiden i skolan var bra han träffade mycket kompisar och lärde sig mycket om det svenska samhället. När Sebbe gick ur grundskolan och skulle börja på ett gymnasium i västerås. Han hade svårt att välja, men han hade även svårt att komma in på någon linje för att han hade 10 merit poäng. Sebbe kom tillslut aldrig in på ett gymansium och började känna sig utanför, han träffade då nya vänner i centrum i Västerås. Det Sebbe inte viste då var att han träffade väldigt skumma människor, och dessa människorna höll på med droger och kriminalitet. Sebbe vill inte hålla på med kriminalitet men han har inget jobb och går inte i skolan så på något sätt måste han få pengar tänker han. Han blir frågad om han kan köra en
vespan ifrån ett ställe till ett annat ställe och då skulle han få 2000kr, MEN bara om han inte kollade vad som fanns i vespan. Sebbe gjorde vad han blev tillsagd och körde moppen till ett skogsdunge där han ställde av moppen och gick den korta biten till baka till centrum. Där träffade Sebbe upp vännerna och han fick sina 2000kr. Sebbe fortsatte att göra små saker åt hans vänner och fick alltid en liten betalning för det han gjorde. Men sista gången han gjorde det så stod polisen gömma i ett par buskar och hoppade ut och grep Sebbe . Sebbe blev för till häktet och blev senare dömt och fick beta stora böter. Efter detta slutade Sebbe helt och levde under radarna i flera år. Han jobbade på subway men även på en mekaniker firma där han jobbade lite på helgerna.
Efter ett par år av att jobba vanligt ville Sebbe tjäna mer pengar och valde då att flytta till en annan stad. Sebbe flyttade till deverse år 2022 i mitten av februari och har levt där sedan dess. Sebbe är en känslokall människa, han har högt temperament och blir han arg så är han extremt arg och kan göra vad som helst. Sebbe gillar att dricka alkohol på helgerna men ibland på vardagarna, han kanske är alkoholist, men han vet inte än eftersom han aldrig har provat att ha en nykter helg. Sebbes största intressen är donken och alkohol, ibland en lite ladd eller två de beror helt på hur han mår. Han tänker på att börja jobba på bilförsäljningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer och bidra med mer social rp och det viktigaste för mig är att den parten jag spelar med har roligt samt alla andra. Även om jag förlorar ett scenario så gör det inget för att då tycker det som jag rpar med det är roligt och det ör viktigt för mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela på så sätt att man även gör det roligt för andra parten Så om man till exempel är krim så ska man inte bara skjuta någon för att man vill det utan man ska ha en anledning till det och man ska även göra scenariot med specifikt och utdraget så att det även blir kul för motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Sunt förnuft tillexempel Man försöker att spela realistiskt och inte göra saker som är helt ologiska till exempel som att skjuta eller köra på någon som är helt oskyldig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes har spelat på unive förut 2022-2021 men har återställt alltt på min dator även alla konton så väljer o göra om alltt på nytt!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har mycket erfarenhet inom just univess rp hade ju ett annat konto som jag skrev här uppe!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka