Accepterad Julle | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799078465

Ditt Hex-ID: 110000131ff4441

Vad är din discord tagg? Julle#0007

Vem var det som bannade dig? Challe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag överanvände och abusade emoten "ligg ner" och la mig ner för att inte bli träffad utav skott och alternativt dö. Så jag gjorde helt enkelt allt för att jag skulle överleva och det är ju helt enkelt fel då jag ska spela för båda parterna och det är därför jag vart bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi snackade med ett gäng sedan så var vi påväg därifrån och så sköt dem ner en av våra bilar så var vi fasst där och det skjöts och emotades med emoten "ligg ner" som fan som jag var delaktig i. Sedan så var scenariot klart och jag + 2-3 till var levande från våran part. VI tog våra grabbar te sjukan åkte hem te gänghuse sedan vart jag bannad och given en krim varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt utav staffsen att banna mig och jag har nu förstått mitt misstag efter en diksussion med Challe samt att jag bearbetat och insett vad jag gjort över natten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg, senaste var typ p bann för hets ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte emota som ett cp och fokusera på rpn och vad som är mest realistiskt och ignorera när andra gör detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte abusea emotes i skottscenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka