Accepterad Julle | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799078465

Ditt Hex-ID: 110000131ff4441

Vad är din discord tagg? 1julle

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: 6740F7C0-6A9D-4C03-AEB7-00C6A5156513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo helpern Ikea valde att banna mig eftersom jag sköt mot ett gänghus som tidigare varit privathus också. Det var så att mina tidigare kompisar som jag hade lite problem med befann sig där hade jag fått till mnig i twiuttert. Jag åker dit ser 2-3 personer som jag misstänker är dom jag börjar avlossa 5 skott ungefär och när jag sedan ska hoppa in i bilen blir jag ragdollad. ena killen springer fram riktar mot mig jag hinner då inte ställa mig upp utan han ragdolalr mig igen skjuter mot huvudet och försöker finisha mig. Jag lyckades ställa mig upp igen och valde då att avlossa skott och sedan dog jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle dra å kolla på en lägenhet , hade loggat för ett bra tag sedan ochs att och spelade ett annat spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att avlossa skott från början för att det var ett gänghus och jag var solo kriminell. Sedan gjorde jag ytterliggare ett fel genom att avlossa skott när dem hade riktat på mig och ragdollat mig 2 gånger.
Den var 100% rätt utav ikea och jag fick även åtgärder mot min kriminella roll på unive och jag ber nu i denna överklagan om en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad senast för jag "sköt ur skottsäker bil". Jag hoppa ut ur bilen och sköt utanför en chevrolet tahoe som sedan vissade sig vara skottsäker då indian informerade i kriminell nyheter samt staffsen som banna mig hade den anledningen.
jag minns sedan inte mina tidigare banns men lärdom har tagits utav dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat åka dit överhuvudtaget, och sedan föpr mitt andra fel värnat om mitt liv oavsett om någon försöker finisha dig kanske det kan elda visare scenariot till en kidnappning eller annat roligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, kommer inte göra om detta dvs fearrp eller skjuta mot gänghus som solo. Kommer heller inte bli kriminell på ett tag då jag ska fokusera på annat men om jag blir det igen kommer detta icke hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Råkade skicka in en minut för tidigt, kan ni ta bort denna vöerklagan så får jag skicka in en ny när de gått EXAKT 24h.
ELLER OM DET ÄR LUGNT ATT JAG RÅKA SKICKA IN PYTTE LITE TIDIGT.

SORRY!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka