Accepterad Julle | Ansökan till Staff [320

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: 1julle

Ange ditt födelsedatum 28 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit de innan, har erfarenheter och vet vad jag gör. Vill förändra rpn åt det bra hållet både för servern och spelarnas skull.
jag har spelat här i 2-3 år, vet hur dem flesta commands funkar och kan reglerna in och utantill.
somsagt finns det mer att lära och det är jag öppen för om jag nu får en chans.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lall rp - lallas för mycket på servern från både gäng och vanliga folk. Mycket på kvällen.
Hur man rpar med bilarna - mycket vdm från många håll, pittande i kriminella scenarion.
Fearrp - Man spelar endast för att vinna och skjuter oavsett om man har vapen mot sig så ser det ut just nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kommer vara online mycket på kvällen och hålla koll på rpn tillsammans med andra staff medlemmar och kommer gå in med hårda åtgärder på dem tydliga problemen som just nu är kvällens lall rp och fearrp samt vdm och pittande.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man Överröstar inte folk, man skriker inte på folk utan man ska prata i lugn ton berätta hur läget är för personer om man nu drar in dem i support tex. Man ska alltid skriva på ett sätt som är tydligt och lätt att läsa inte massa skällsord eller annat.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardag 14-22
helger 12-05

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat i snart 3 år, har bytt dc konto under denna tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, har varit staff 1-2 ggr tidigare och vet vad ajg gör. Man kan även se att jag varit staff på min forums profil.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan egentligen jobba inom allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka