Nekad Juliuz | Medlem ansökning [Krukan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Juliuz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Monopoly06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Juliuz

Vad är ditt discord namn? Julle#3495

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. 1990 föddes Kashmir Svensson i ett fattigt område västerut om balkan,under hela sin uppväxt så var han med om olika händelser gällande familj och vänner vilket skulle påverka hans framtid väldigt mycket. I en ung ålder mördades hans framför hans ögon han kan än idag minnas deras lilla lägenhet som det trängdes i och hur 3 maskerade män kom in i lägenheten och sköt hans mamma. Han levde resten av sitt liv med en kriminell pappa som Vladimir såg som hans förebild och därför blev påverkad att bli en kriminell. Åren gick och Olle hade byggt sitt egna kriminella gäng som skulle efterlikna hans pappa. Det Olle inte visste var att det så småningom skulle ta slut. En kväll 03:06 så var Olle och hans gäng ute i sin gård och bara tog det lungt när det plötsligt hörde 4 bilar komma in i gården och började skjuta med vapen mot vännerna och även Olle. Det slutade med att Olle blev skottskadad men hans vänner kunde inte överleva det. Det var en väldigt tung period för Olle och därför bestämde han sig förnyat flytta till en ny stad och det var multistaden där han förhoppningsvis kunde få hopp om att förfölja sin fars steg. Men det Olle älskar mest är att åka hoj så hans dröm är att köpa en fett Harley och starta upp Angels

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag har bra rp kunskap, jag kommer vara den som kommer göra bra scenarion inte hålla på att gnälla istället försöka hjälpa folk om dom tycker att saker är jobbigt och sånt men jag kommer att försöka nå min karaktärs drömmar och sånt så att det blir bra rp runt min gubbe och andras också men jag kommer va till stor hjälp om det är så! Hoppas ni gillar den!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Men jag har varit mod på servern innan och jag har spelat här länge och jag vill tillbaka för trivs riktigt bra här!

Hur hittade du Unive? ag läste en recension om svenska RP servrar då jag var sugen på att testa lite svensk RP också. Då kom jag över en server som hette Unive ROLREPLAY och det fick mina ögon intresserade då det stod i recensionen att Unive RP är den bästa svenska sververn på grund av deras proffsiga och trevliga och förstående moderatorer och jag har varit med om många otrevliga moderatorer från Amerika. Det är moderatorerna som hjälper folk och de ska visa respekt för alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på de och liksom ha kul med dom man kör med och sprida glädje i rp nivå och bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha Att ha det så kul som möjligt men även få det att kännas som en spegelbild med verkligheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka