Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle1337/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Gneupel
Vad är ditt discord namn? Juliusg#2386
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Törnström och är 22 år gammal men trots sin ringa ålder väldigt livserfaren. Han har bland annat drivit ett framgångsrikt UF-företag i skolan och är väldigt driven som person och vill hela tiden anta nya utmaningar. Tony är väldigt ärlig och snäll men skulle inte tveka på att ta en strid för broder i nöd. Tony har alltid gillat statistik och att ha koll på ämne. Därför gick han ekonomi på gymnasiet och gick ut med högsta betyg innan han sedan pluggade vidare till ekonom (som han dock hoppade av efter 2 år pga flytt till staden Unive). Nu har han flyttat till Unive för att starta ett nytt kapitel i livet och kunna uppnå sina drömmar, att bli ekonomiskt oberoende.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar väldigt mycket rp och har testat olika servrar men har verkligen fastnat för just denna. Jag kommer att bidra med en hel del roliga scenarion och försöka utveckla min rp så mycket som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är jävligt seriös rp och många aktiva
Hur hittade du Unive? Sökte bara "Swe" på roleplay servrar och tog den som verkade roligast och hade mycket spelare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga scenarion och ha så kul som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt vill jag ha så kul som möjligt o skapa/bidra till roliga scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope inte för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Gneupel
Vad är ditt discord namn? Juliusg#2386
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Törnström och är 22 år gammal men trots sin ringa ålder väldigt livserfaren. Han har bland annat drivit ett framgångsrikt UF-företag i skolan och är väldigt driven som person och vill hela tiden anta nya utmaningar. Tony är väldigt ärlig och snäll men skulle inte tveka på att ta en strid för broder i nöd. Tony har alltid gillat statistik och att ha koll på ämne. Därför gick han ekonomi på gymnasiet och gick ut med högsta betyg innan han sedan pluggade vidare till ekonom (som han dock hoppade av efter 2 år pga flytt till staden Unive). Nu har han flyttat till Unive för att starta ett nytt kapitel i livet och kunna uppnå sina drömmar, att bli ekonomiskt oberoende.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar väldigt mycket rp och har testat olika servrar men har verkligen fastnat för just denna. Jag kommer att bidra med en hel del roliga scenarion och försöka utveckla min rp så mycket som möjligt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är jävligt seriös rp och många aktiva
Hur hittade du Unive? Sökte bara "Swe" på roleplay servrar och tog den som verkade roligast och hade mycket spelare
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga scenarion och ha så kul som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt vill jag ha så kul som möjligt o skapa/bidra till roliga scenarion
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope inte för tillfället