Nekad Juliusg | Medlem ansökning [elnur]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Juliusg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julle1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Gneupel

Vad är ditt discord namn? Jg7#2386

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Törnström och är 22 år gammal men trots sin ringa ålder väldigt livserfaren. Han har bland annat drivit ett framgångsrikt UF-företag i skolan och är väldigt driven som person och vill hela tiden anta nya utmaningar. Tony är väldigt ärlig och snäll men skulle inte tveka på att ta en strid för broder i nöd. Tony har alltid gillat statistik och att ha koll på ämne. Därför gick han ekonomi på gymnasiet och gick ut med högsta betyg innan han sedan pluggade vidare till ekonom (som han dock hoppade av efter 2 år pga flytt till staden Unive). Nu har han flyttat till Unive för att starta ett nytt kapitel i livet och kunna uppnå sina drömmar, att bli ekonomiskt oberoende.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag spelar väldigt mycket rp just nu och tycker att Unive är sveriges bästa server så vill jag verkligen bli whitelistad här då det öppnar upp för ännu fler möjligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört att detta ska va en jävligt seriös server och söker seriösa servrar, har sökt och sökt i ett halvår nu om inte mer och är less på alla oseriösa FiveM servrar.

Hur hittade du Unive? Sökte bara "Swe" på roleplay servrar och tog den som verkade roligast och hade mycket spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul och skapa många bra och roliga scenarion tillsammans med kompisar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? utveckla min rp och ha så kul som möjligt under tiden!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har spelat lite på Swedish Knight men vill gärna gå över till denna så roleplay nivån är högre

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar
 
Tillbaka
Top