Nekad julius8273325 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

julius8273325

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: /76561199069034473/

Ditt Hex-ID: 1100001421677e9

Vad är din discord tagg? BWT 𝓛𝓲𝓵 𝓡𝓮𝔂𝓷ʕᵒᴥᵒʔ#1111

Vem var det som bannade dig? Står ej I discord eller fivem

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är bannad för snor fordon rdmar.Discord The user banned from the gulid

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag Snor bil framför ägaren och på piren krockar in i en spelar och tar doms bil tar th framifrån och några meter ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kommpis sa jag skulle ta han i th sno fordon och rdma och lalla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel för jag lysnna på min kommpis ångrar mig nu att jag gorde de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad tidigare och de va krim utan krim Jag bärde kniv som icke krim och de ångrar jag ochså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lysnna på min kommpis och lämnna samtalet och rpa som vanligt och inte göra regelbrot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lysnna på kommpisar När dom säger att en ska göra regelbrot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Du har över 40 bans och sen går du och sprider smuts och hat mot servern, sen sitter du här och lägger inte ens 5 minuter på din överklagan. Kan inte kalla det annat än pinsamt och du är därmed inte välkommen tillbaka.

Tillbaka