Nekad Julius torskenson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias96

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Bobbax.

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Julius torskenson jag jobbar på postnord första jobbet va byggare men nu sa jag upp mig på bygget så nu jobbar jag på postnord jag har en morfar som heter Janne han är snäll och jag gillar gamla bilar och Volvo jag föddes 2008 och 15 år gammal jag har en tjej som heter Margareta hon är 16 år gammal jag har en kompis som heter Casper som jag brukar va med och jobbar med han är 17 år han gillar Bmw favoritfärg är röd/svart favorit mat är pizza ganska dålig på matte.
för nån dag sen så spela vi fotboll på skolgården jag och Casper sen kom det 2 andra som ville möta oss och vi körde den som vann fick 10k och vi vann. Jag är väldigt snäll så dom fick 2000k sen gick dom sen gick jag och Casper hem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra jobb RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska bidra till ett bra och roligt rollspel för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte använda sin bil som ett vapen, Man måste låstas att det är på riktigt om nån rånar dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite gran

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka