Nekad Julius torskenson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias96

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? bobbax.

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär den heter Julius torskenson och jag är 15 född år 2008 år gammal det går bra för mitt liv och min familj mina barn är
2 år gammal och när jag gick på skolan då var jag snäll och jag brukar ibland gå på gymmet typ 4-3 gånger per vecka jag har en fru som heter Margareta som är 16 år gammal och min favoritfärg är svart och jag gillar volvo och jag har en morfar som är 70 år gammal min favorit matt är spagetti och jag bruka va med min morfar för han är den enda jag kan va med och morfar gillar mig så jag bruka hälsa på han ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidra med bra jobb rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ske spela för sig själv man ska spela för båda parten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man få inte använda bilar som vapen om man blir rånad då måste man va rädd

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka